22.3.12

Πίστεψε με

Μπαλάντα

Πάψε να ‘σαι λυπημένη κι άκου αυτά που θα σου πω,
σκούπισε τα δάκρυα σου γιατί σ' αγαπώ.
Πάψε πια να αμφιβάλεις σου τ' ορκίζομαι ξανά,
μέρα νύχτα ο έρωτας σου την καρδιά μου τυραννά.


Πίστεψε με και μη φύγεις μακριά ποτέ.

(Πίστεψε με είσαι η μία είσαι η παντοτινή,
δεν χωρά άλλη καμμία στην δική μου την ζωή.) δις

Χαμογέλα όνειρο μου για να λάμψη ο ουρανός,
να γελάσουνε τ' αστέρια και να βγει ο Αυγερινός.
Άφησε με να σε σφίξει του έρωτα μου η ορμή,
δυνατά για να σε βάλει στο δικό μου το κορμί.

(Πίστεψε με ...... στην δική μου την ζωή.) δις

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε παρακάτω το σχόλιο σας και στην Υποβολή σχολίου ως: επιλέξτε το Ανώνυμος/η και μετά πατήστε την Δημοσίευση σχολίου
Καλό θα είναι (στο τέλος ή την αρχή του σχολίου σας) αν θέλετε να βάζετε το όνομα σας ή ένα ψευδώνυμο.