8.4.12

Στο καιρό του Δ.Ν.Τ! (επαγγέλματα που ανθίζουν)

Αναδημοσιεύσεις στο διαδίκτυο

Γράφει με πικρόχολη χιουμοριστική διάθεση ο Γιάννης Πρεβενιός

Συζήτηση δύο νεόπλουτων κυριών σε πολυτελές κομμωτήριο των βορείων προαστίων


Μαίρη: 
Δεν καταλαβαίνω γιατί μιλάνε όλοι για κρίση εμένα ο Γιώργος μου ξεκίνησε νέα δουλειά και πάει πολύ καλά μάλιστα προχθές μου αγόρασε και ένα διθέσιο, δώρο για τα γενέθλια μου.

Σάσα:
Μπράβο! Μπράβο! Καλέ Μαίρη έχω να σε δω καιρό και έχω χάσει επεισόδια, τι δουλειά κάνει τώρα ο Γιώργος;

Μαίρη: 
Να μωρέ! … πριν τρία χρόνια άνοιξε ενεχυροδανειστήριο και τώρα με την κρίση δουλεύει από το πρωί μέχρι το βράδυ ο φουκαράς. Να φανταστείς χθες πέρασα από εκεί και είχε μια ουρά μέχρι έξω στη πόρτα. Οι περισσότεροι τώρα πουλούν τα χρυσαφικά τους και μάλιστα κάποιοι μυξοκλαίνε και λένε ότι είναι οικογενειακά κειμήλια και έχουν μεγάλη αξία και άλλες τέτοιες μπούρδες …. αλλά ξέρεις τον άντρας μου … έμπορος σκέτος, τα αγοράζει όλα για πολύ λίγα χρήματα!

Υπάλληλος Κομμωτηρίου (ψιθυριστά)
δηλ. Μαυραγορίτης του …κερατά!

Σάσα:
Μπράβο χρύση μου χαίρομαι πολύ για σας και σίγουρα έτσι όπως είναι οι κατάσταση σε λίγο καιρό θα τα οικονομήσετε χοντρά!

Μαίρη:
Ναι ναι σίγουρα! Α!... να σου πω και το άλλο να γελάσεις. Χθες που πέρασα ήταν εκεί ένας γέρος ο οποίος παρακαλούσε την υπάλληλο μας να του βγάλει τα δύο χρυσά δόντια για να πληρώσει λέει το χαράτσι! 
Έγινε μεγάλη πλάκα, μάλιστα εγώ πρότεινα να προσλάβουν και ένα οδοντογιατρό για τέτοιες περιπτώσεις .. χα χα χα! 
Μα βρε Σάσα μου όλο για το Γιώργο μου μιλάμε, αλήθεια η δική σας η δουλειά πάει καλά;

Σάσα:
A! Δόξα το θεό Μαίρη μου δεν έχουμε κανένα παράπονο τα τελευταία χρόνια λόγω αυτοκτονιών, εγκεφαλικών και καρδιακών το γραφείο Τελετών που έχουμε ... δουλεύει ΦΟΥΛ ... ΦΟΥΛ!!!

1 σχόλιο:

  1. κ. Πρεβενιέ το πικρόχολο χιουμοριστικό σας είναι τόσο αληθινό και πραγματικά λέει μια μεγάλη αλήθεια.
    Νάστε καλά να μας γράφεται με τον δικό σας ιδιαίτερο τρόπο.

    Σάσα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Γράψτε παρακάτω το σχόλιο σας και στην Υποβολή σχολίου ως: επιλέξτε το Ανώνυμος/η και μετά πατήστε την Δημοσίευση σχολίου
Καλό θα είναι (στο τέλος ή την αρχή του σχολίου σας) αν θέλετε να βάζετε το όνομα σας ή ένα ψευδώνυμο.